Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса по 166-та

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Когато вземах мойта за крато време се наложи да сменя и оправя доста неща-централно, почти цялото предно окачване, тампони отзад, съединител-та за твое успокоение не е само при теб а корите ги напръсках само с черен спрей.
    166 2.4JTD-00г.

    Comment


    • #17
      А, след като вчера я прегледах цялостно не ме е яд, че я купих.Ще дам пари по нея, но ще стане стегната кола.Най ме е яд, че тоя тъпак преди да я купя е махнал катализатора и има резонаторно гърненце на негово място! Тази простотия само в БГ се прави!
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #18
        Не само в България факт. Моята си дойде от австрия така без катализатор с права тръба на негово място. А щом му е изтекъл живота това е по добрия вариант, отколкото да ти запушва системата.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

        Comment


        • #19
          Колега относно таблото, че лепи има една тема лепкаво табло там съм писал и качил снимки другото е въпрос на желание и повече свободно време .

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
            ...Най ме е яд, че тоя тъпак преди да я купя е махнал катализатора и има резонаторно гърненце на негово място! Тази простотия само в БГ се прави!
            Колега, със задръстен катализатор колата изобщо не върви, така че няма за какво да се ядосваш.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #21
              На мен ми е интересно какво е станало с ламбда сондите след тази интервенция и как се чувства компютъра - сигурно се шашка.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от simvola Покажи съобщение
                Колега относно таблото, че лепи има една тема лепкаво табло там съм писал и качил снимки другото е въпрос на желание и повече свободно време .
                Мерси колега.Темата ти е много ценна.Ще се пробвам да го изчистя пък зависи какъв цвят пластмаса ще излезе отдолу.Може и така да го оставя.

                ---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:56 ----------

                Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                Колега, със задръстен катализатор колата изобщо не върви, така че няма за какво да се ядосваш.
                На кола на 150000км реални няма как да и е запушен катализатора особенно карана с хубав бензин. Опела ми е на 260000км вече и пролетта го карах на газанализатор.Оказа се, че катализатора все още си работи безпроблемно и не мисля да го махам.Дали е бил запушен или не не знам, но за мен не е бил.

                ---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                На мен ми е интересно какво е станало с ламбда сондите след тази интервенция и как се чувства компютъра - сигурно се шашка.
                Този двигател е евро 2 и има няма ламба сонда след катализаторите.Нищо не става с двигателя и никакви грешки не отчита.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщение
                  Ти какви пари даде за колицата братле...ако не е тайна де!
                  Колега, трябва ли по тази логика да напиша аз за колко съм купил моята и колко съм дал до сега (3г.) ??? (Не се заяждам). Когато купувах 66-цата, това беше най - скъпата кола в мобилето. На всичкото и отгоре продавача в последствие се оказа много добър приятел на мой такъв ! И в крайна сметка - 10 500 кеш (покупка) и близо 13 000 лв. ремонти за няма 3 години ........
                  AR 166/159 - 2.4 jtd/m

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    А, след като вчера я прегледах цялостно не ме е яд, че я купих.Ще дам пари по нея, но ще стане стегната кола.Най ме е яд, че тоя тъпак преди да я купя е махнал катализатора и има резонаторно гърненце на негово място! Тази простотия само в БГ се прави!
                    И за какво ти е ако мога да попитам?
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      И за какво ти е ако мога да попитам?
                      За да са по-малко токсични газовете излизащи от ауспуха и.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                        За да са по-малко токсични газовете излизащи от ауспуха и.
                        Още един който мисли и за природата
                        Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                        Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                        FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                        Comment

                        Working...
                        X